Forum Forum Zarzadzania i Marketingu na UwB Strona Główna Forum Zarzadzania i Marketingu na UwB
Jeszcze po jednym kielonku i na uczelnie :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak to działa??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Zarzadzania i Marketingu na UwB Strona Główna -> Regulamin i jak korzystać z FORUM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil Masłowski
Administrator



Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 18:50, 07 Gru 2005    Temat postu: Jak to działa??

PIERWSZE LOGOWANIE
Rejestracja naciskamy, wypełniamy i gotowe.
Gdy proces rejestracji przebiegnie pomyślnie Twoje konto jest aktywne .

UFF.. przeszliśmy dalej.

CZYTANIE FORUM

Większość z Was zaraz po rejestracji zaczęła czytać tematy(nazywane też wątkami) które już się znajdują na forum. Nie każdy z Was interesuje się Zawodami Tanecznymi w Bur kina Faso. To oczywiste. Więc czytajmy tylko to co nas interesuje, chyba że chcemy się z jakiejś dziedziny dokształcić Very Happy. Każdy temat składa się z postów wysyłanych przez zainteresowane osoby i wszystkie te posty tworzą jednolitą całość. Każdy post jest napisany przez inną osobę, ale możliwe jest że dana osoba napisze więcej postów na dany temat. Przy poście widnieje nick, ranga, avatar, i ilość napisanych postów przez danego autora. To przydatne informacje pozwalające odróżnić piszące osoby. Są też wyświetlane inne informacje w stylu strona www, gg, mail autora.
Przeczytaliśmy już większość postów, bolą nas już oczka od czytania.. zapragnęliśmy się wreszcie wypowiedzieć na bulwersujący, bądź ciekawy temat ..

PISANIE POSTÓW

Odpowiedzi na dane tematy :
Prostym sposobem na odpowiedz na dany temat jest użycie panelu szybkiej odpowiedzi przycisk „odpowiedz”
Jak widzimy możemy tutaj zastosować pogrubianie, wstawianie uśmieszków. Warto również wspomnieć że po zaznaczeniu Fajki przy " Powiadom mnie gdy ktoś odpowie" gdy ktoś odpowie na naszego posta, dostaniemy E-maila z informacja o tym mała rzecz a cieszy Very Happy
Umiemy już odpowiadać na dane tematy, jednak czasami chcemy stworzyć własny temat i co wtedy...

TWORZENIE NOWYCH TEMATÓW

Żeby utworzyć nowy temat należy wcisnąć przycisk „Nowy temat” w dowolnej kategorii forum. Pamiętajmy jednak, żeby tematy pasowały do kategorii.. np. Relacja z turnieju w bierki podwodne powinna się znaleźć w Kategorii SPORT. Po kliknięciu znowu ukaże się nam okienko które pamiętamy z wysyłania pierwszego postu.Gdy już napiszemy cały post możemy go zobaczyć jak będzie wyglądał na forum Klikająć na Podgląd. Gdy poprawimy wszystkie ewentualne błędy możemy wreszcie Kliknąć w button Wyślij i temat właśnie pojawi się na forum Very Happy

ANKIETA

Gdy tworzymy nowy temat dostępna jest jeszcze jedna opcja.. mianowicie Ankieta. Do czego służy chyba mówić nie musze tongue bo takie ankietki często wypełniamy w szkole .. kosztem lekcji(ooo.. jak mi przykro Sad )
Jak widzimy wystarczy wpisać Pytanie. Jeśli chcemy wpisać więcej opcji wystarczy wcisnąc przycisk Dodaj Opcję. Możemy też wpisać czas ile dni ankieta będzie aktywna. Tak przygotowana ankietę wraz z tematem możemy umieścić już na forum klikająć na Wyślij.


ZASADY PISANIA TEMATÓW/POSTÓW

Oprócz przestrzegania regulaminu forum, etykiety, jak mądrze zadawać pytania, bykom stop itp. warto pamiętać o :
- by każdy post był w miarę zrozumiały i czytelny dla wszystkich ( starać się pisać bez czeskich błędów itp.)
- by posty nie były prymitywne .. w stylu : "idz szczel kupkę"
- by były w miarę długie ... a nie krótkie lakoniczne wypowiedzi .. bo do bazy trafiają wszystkie informacje o autorze które 10 krotne przewyższają swoją wielkością treść postu.
- by posty nie obrażały nikogo nie ważne czy dana osoba jest na forum czy nie
- pisanie w ZiOmKoWy SpOsÓb nie jest miło widziane tak samo Hax00r33D 31337 style też nie.
- pisanie z błędami fonetycznymi ( dobshe, Jush, Koffanie) wielbicieli Ci nie przysporzy..
- nie chcesz być obrażany - nie obrażaj innych.
- pamiętaj, że każdy człowiek jest omylny ... maszyny zresztą też
- pamiętaj, że moderator/admin tez jest człowiekiem, ma swoje problemy, zajęcia, itp.
- nie umieszczaj adresów, zdjęć, e-mail'i itp. osób które sobie tego nie życzą ...

ADMIN

Dobra.. przeczytaliśmy to wszystko umiemy poprawnie pisać, znamy zasady panujące na forum, zastanawiamy się jednak po co to wszystko co nam grozi za nie przestrzeganie tych zasad?
Wszystko zależy od humoru administratora. Aha .. i pamiętaj że moderator/administrator ma zawsze rację.. to tak dla przypomnienia.

TRUDNIEJSZE POJĘCIA

nick - inaczej pseudonim
PW- Wiadomość prywatna klikająć na ikonkę PW widoczną pod postem usera mozna wysłać mu wiadomość którą tylko On dostanie.
Temat, Wątek - Zamieszczona w kategorii rozmowa na dany temat w niej pojawiają się posty
Post - pojedyncza wiadomość wysłana/napisana przez użytkownika w danym temacie na forum dyskusyjnym
Użytkownik - to właśnie ty możesz tworzyć nowe tematy/pisać nowe posty uczestniczyć w rozmowach, wysyłać pw, tworzyć ankiety zmieniać swój profil
profil - Twój własny wirtualny Dowód Osobisty oraz Twoje ustawienia forum, i inne informacje
podpis, sygnaturka - to co znajduje się w poście pod poziomą linią. Możesz tam wpisać parę linijek tekstu Smile np. pozdrowienia
ban - cos a'la czerwona kartka czyli zablokowanie dostępu do forum
n i jak korzystać z FORUM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Zarzadzania i Marketingu na UwB Strona Główna -> Regulamin i jak korzystać z FORUM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin